zaterdag 15 september 2012

Where have you been, love of mine?

Ik ga het vandaag hebben over een nieuwe oude liefde.

Nee, dit wordt geen zompig verhaal over één of andere jongen die ik heb ontmoet (ik heb toch al de leukste). Nee, dit is een ander soort liefde. Een liefde dat me meeneemt naar andere werelden. Andere levens. Andere gedachten.



Ik heb het over boeken. Oké, ik moet toegeven. Ik heb deze liefde een aantal jaren een beetje op een laag pitje gehad. Dat kwam vooral door school. Ik haat het gewoon om iets te móeten doen. Al is dat iets wat ik eigenlijk heel leuk vind. Als ik gedwongen word tot iets heb ik er geen plezier meer in. Anyways. Dit leidde tot een liefde die alleen in de zomer werd vervuld. 

But i'm back honey! Ik heb het weer te pakken! Geloof het of niet (ik doe het zelf nauwelijks), ik ben nu 2 boeken tegelijk aan het lezen, één voor Nederlands en één voor Engels. And i love it. Ben ik trouwens de enige die al-tijd haar boeken braaf heeft gelezen voor school?



Oké, genoeg. Ik ga me weer even verdiepen in de wereld van de broertjes Lohman en genieten van de sarcastische schrijfstijl van Herman Koch.

xx

1 opmerking:

  1. Nee, hoor. Ik doe fijn met je mee. Heb de afgelopen jaren zoveel gelezen voor m'n studie - en ik vind het geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen