zondag 27 januari 2013

Helix

Eindelijk heb ik genoeg moed gehad, m'n moeder overgehaald en tijd genomen. Ik heb na ongeveer een half jaar twijfelen een Helix piercing laten zetten. En oh wat ben ik er blij mee!



jeeeeh!                                          
Pijn?
Ja. Eigenlijk wel. Maar ik ben een mietje die niet van naalden/bloed/pijn houdt, dus misschien moet je dit met een korreltje zout nemen. Het is echt een heel raar gevoel. Ik heb m'n helix laten piercen, omdat dit in mijn ogen de beste manier leek, en de piercing wordt letterlijk door je oor gedrukt. Daarna is je oor heel gevoelig en rood. Nu (2 dagen later) doet het nog steeds veel pijn als ik eraan zit, maar als ik 'm met rust laat voel ik 'm niet meer. Ik moet hem van mijn piercer 1 keer per dag schoon maken onder de douche en dat is ook geen pretje, maar het was het allemaal waard. 

Ik vind hem heel erg leuk. Hij zit voor mij precies op de goede plek en als ik op een bepaalde manier sta zie je 'm niet eens, dit vind ik een voordeel. Ik zou wel (als ie helemaal genezen is) een ander bolletje/steentje willen die wat opvallender is, gewoon voor de afwisseling, maar voor nu vind ik het goed!

Heb jij een piercing?

xx

4 opmerkingen:

  1. Staat je heel mooi. Wel stom dat het nog pijn doet maar dat gaat hopelijk gauw over. :) Ik heb zelf geen piercing! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof! Ik heb alleen oorbellen en toen ik ze liet schieten, viel ik bijna flauw. Ik vind dat soort dingen helemaal niet eng of vervelend en ik kan ook heel goed tegen naalden (ik kan gewoon kijken tijdens de spuit), maar ik word er altijd zo duizelig van. En vervolgens schaam ik me dan heel erg als ik moet gaan zitten of liggen, haha. Jou helix is leuk geworden.

    Ik heb op het moment 4 give aways op mijn blog waar je nog aan mee kunt doen. Mocht je geïnteresseerd zijn: in de zijbalk op mij blog kun je klikken op de plaatjes en ga je naar de give away. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor je reactie! Ik zal zeker even een kijkje nemen :)

      Verwijderen