donderdag 30 augustus 2012

Blonde Dwergen

Vandaag.
Ik zit in de studieruimte want naar een echt o-uur gaan is stom in een o-uur. Dat weet elke bovenbouwer. Duits boeken voor me. Marlene Dietrich staat op de voorkant en ik vraag me af waar ik dr van ken. Ze lijkt op Marilyn Monroe. Oké focus. Zeven opgaven. Dat is het doel. Dat ga ik doen. 5V wordt mijn jaar. Het jaar dat ik met achten overga. Geen gestress, maar huiswerk maken. Iets wat ik de afgelopen 4 jaar niet heb gedaan. Dus, Duitse tekstjes lezen en opgaven maken, klinkt te doen. Halverwege de 5e opgave moest ik overstappen naar een andere tekst. Kak, deze tekst is twee keer zo lang als die andere. Ik zie wat ik nog moet doen en ik sluit m'n boeken. Genoeg gedaan voor vandaag. Morgen weer een dag.

En zo gaat het met alles. Ik ben een opgever, een quitter, een niks-afmaker. School, sport, tv-series, diëten, m'n nagels bijhouden, dagboeken, en ga zo maar door. Ik begin ergens met volle moed aan en ik kap er weer mee alsof het niets is.

Goed begin voor een blog? Misschien niet. Maar het is wel wie ik ben. Misschien stop ik morgen weer. Misschien blijf ik het maanden volhouden. Hoe dan ook. Dit ben ik. Welkom in de gedachten van deze kleine blonde dwerg.
x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten